نمایندگی رسمی فروش چیت پابجی موبایل از شرکت VC Gammers

درود بر پلیرهای عزیز. تیم Pubgemobile-iran اولین نمایندگی ارائه دهنده چیت های کاملا امن شرکت VC Gammers در ایران می باشد.ضمنا این سایت دارای درگاه امن اینترنتی و نماد تجاری معتبر برای فروش محصولات بازی های کامپیوتری می باشد

چیت کالر بادی پابجی موبایل


چیت پابجی موبایل به صورت Vip و بدون خطر بن شدن

خرید چیت پابجی موبایل به صورت انتی بن و تخصصی و بدون خطر بن شدن. این چیت بازی pubg mbile برترین چیت موجود در سطح جهان میباشد که توسط شرکت VC GAMMERS طراحی شده است و برای اولین بار در ایران توسط تیم ما ارائه میگردد. شما میتوانید در سایت ما چیت پابجی موبایل متناسب با جدید ترین سیزن را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

این چیت شامل  کالر هک بادی سبزمی باشد که به راحتی توسط این سه پارامتر شما میتوانید دشمن را به طور کامل با رنگی مجزا در جاهایی که شما میتوانید به صورت نرمال ببینید بسیار واضح تر نشان میدهد که شما با این چیت میتوانید جزو بهترین های این بازی باشید.

 

 

 

توجه: دوستان به دلیل اینکه برای هر پلیر یک کد مخصوص لاگین بازی در چیت فعال میگردد، در هیچ صورتی فایل و چیت بازی را به دیگران ارائه ندهید چرا که در صورت تشخیص  سرور ارائه دهنده چیت، اکانت کاربری چیت شما را  بلاک می کند. ضمنا چیت کاملا امن و vip می باشد.ضمنا چیت برای هر دو ورژن 32 بیت و 64 بیت ارائه میگردد.

در صورت راهنمایی و هرگونه سوالی پس از خرید با شماره 09392040032 تماس حاصل نمایید.

برای خرید چیت پابجی موبایل ورژن 2.9 به صفحه پرداخت زیر مراجعه فرمایید:

 

تعداد بازدید کنندگان: 2692   تعداد خریداران: 869


مبلغ واقعی 50,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 47,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 47

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

جزیره کیش، نوبنیاد، فاز A بلوک 23 پلاک 46

دوستان تمامی چیت های این سایت لایسنس دار و کاملا امن برای اکانت های اصلی می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما